در حال بارگذاری
مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

افتتاح ۳۵۰ کلاس در خراسان‌شمالی طی دولت مردمی

شماره خبر : 285 - https://asreatrak.ir//short/4y93L

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: از ابتدای دولت شهید رئیسی تاکنون ۷۵ پروژه عمرانی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی با ۳۵۰ کلاس درس آماده و به بهره‌برداری رسیده است.

 به گزارش عصر اترک، ابوالقاسم اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی رابطین مردمی‌سازی دستگاه‌های اجرایی در محل استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: یکی از جلوه‌های مردمی‌سازی در آموزش و پرورش و مدارس استان استفاده از توان، تخصص و ظرفیت والدین بوده است.

 

 وی ادامه داد: در این راستا شناسایی و عقد تفاهم‌نامه‌هایی با بیش از ۳۰۰ پزشک و پیراپزشک برای ارائه خدمات و ویزیت رایگان بوده که گامی در جهت ارتقا و بهبود سلامت دانش‌آموزان نیازمند درمان به‌ویژه در مناطق محروم برداشته شد.

 

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: همچنین با شناسایی و استفاده از ظرفیت اولیای روحانی و طلبه برای حضور در مدارس و تبیین مفاهیم دینی و اخلاقی، اقدامات خوبی صورت‌ گرفته است.

 

 این مسئول اضافه کرد: از ابتدای دولت شهید رئیسی تاکنون ۷۵ پروژه عمرانی آموزش و پرورش با ۳۵۰ کلاس درس در س  آماده و به بهره‌برداری رسیدند و بسیاری از پروژه‌های معطل باقی‌مانده از دولت‌های قبلی در این دولت به مرحله اجرایی‌شدن رسیدند.

 

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ابراز داشت: در دولت مردمی اقدامات ماندگاری در استان انجام شده و ۸۵ پروژه با بیش از ۳۸۰ کلاس درس در حال اجرا است و استارت بیش از ۱۰۰ پروژه ورزشی در استان زده شده است.

 

 انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات